пятница, 8 мая 2020 г.

ПЯТНИЦА
08.05.2020
1.Математика
Тема: Задачи на движение в одном направлении на нахождение расстояния

Тема и цели учебного занятия
Задания
Рекомендации и приложения
Задачи на движение в одном направлении на удаление (нахождение расстояния)
Сегодня на уроке вы вспомните, как найти время, растояние и скорость; познакомитесь с задачами на движение в одном направлении на удаление (нахождение расстояния); попробуете самостоятельно решить подобную задачу и проверите, как усвоили эту тему.
      I.            Устный счет
1)    Запиши в тетрадь только ответы:
1.     Сколько минут и секунд в 400 с;   в 250 с?
2.     Сколько часов и минут в 150 мин;   в 1500 мин?
3.     Увеличьте в 15 раз: 40;   300;   1 000;   20 000
4.     Площадь квадрата 8 100 см. Чему равна его сторона?
2)    Проверь себя:
1.     6 мин 40 с;   4 мин 10 с
2.     2 ч 30 мин;    25 ч
3.     600;  4 500;  15 000;   300 000
4.     2 025 см

  II.            Просмотр видеоматериала по теме учебного занятия
1)    Открой учебное пособие на с. 114, урок 122 и вверху страницы обрати внимание на ! (! – условное обозначение нового материала).
2)    Внимательно смотри видео и выполняй вместе с нами все задания
Не забывай останавливать видео для того, чтобы у тебя была возможность записать решение задачи в тетрадь. Потом включай, смотри дальше и продолжай работу.
1.     Работа по учебному пособию (с. 115)
1)    Выполни задание № 2 с.115, в тетради оформи по действиям
Проверь себя: 10 400;   20 720
2)    Реши задачу № 5 с.115. Рассуждай так:
a)    Сначала я вычислю площадь участка улицы.
b)    Затем узнаю: во сколько раз площадь больше 100 м.
c)    Следовательно, во столько раз и тонн асфальта потребуется больше. Теперь я могу ответить на вопрос задачи.
Ответ: 312 тонн асфальта потребуется.
Работай самостоятельно и не забудь проверить себя.

Д/ЗС.115 № 1,2
2.Беларуская мова
Тэма: Канчаткі дзеясловаў 3-й асобы множнагаліку I і ІІ спражэння
Ход урока
1. Хвiлiнка чыстапiсання
фарба   расфарбоўка   фарбаваць
– Запiшы ў сшытак злучэнне лiтар і словы.
– На наступным радку складзі і запішы сказ з дадзеных слоў.                           
Ярка, сонца, і, возера, афарбоўвае, ў, розныя, свеціць, колеры, ваду.
– Падкрэслігалоўныя члены сказа. Вызнач асобу і спражэнне дзеясловаў.
Праверсябе. Глядзi адказ у канцы наступнайстаронкі.

2.Паўтарэнне. Давай успомнiм.
 Практыкаванне 143, стар.86. Выканай заданні з падручніка.

3. Слоўнiкавая работа
– Пазнаёмся з правапісам слоўнікавага слова УНIЗЕ (стар.88). Падбяры да слова УНIЗЕ аднакаранёвыя словы, складзi з ім словазлучэнне.

4.Тлумачэнне новага матэрыялу
– Глядзі відэаўрок.
5.Замацаванне
– Выканай практыкаванне 145, стар.88
Прачытайт экст. Выпiшы выдзеленыя дзеясловы. Вызнач час, асобу і лік дзеясловаў. Утвары форму 3-й асобы множнага ліку гэтых дзеясловаў, абазнач канчаткi і вызнач спражэнне (карыстайся схемай пр.144, стар.87).

Адпачнi. Выканай сваю любiмую фiзкультхвiлiнку.

–       Выканай практыкаванне 146, стар.87
Прачытай прыказку. Знайдзi ў сказе дзеясловы. Утвары форму 3-й асобы множнага ліку гэтых дзеясловаў, абазнач канчаткi і вызнач спражэнне.

6. Правер свае веды. Зрабітэст

1. Па асобах і лікахзмяняюцца (спрагаюцца)
А) дзеясловы цяперашняга, прошлага і будучага часу
Б) дзеясловы цяперашняга і будучага часу
В) дзеясловы прошлага часу

2. Адзнач радок з дзеясловамi 3-й асобы   множнагалiку
А) жартуеш, жывеш, гаворыш
Б) заспяваю, малюю, хаджу
В) даглядаюць, прынясуць, гавораць

3. Вызнач радок, у якiм знаходзяцца дзеясловы толькi I спражэння
А) прыбягуць, працуюць, сябруюць
Б) вучаць, крочаць, зробяць
В) гуляюць, глядзяць, размаўляюць

4. Вызнач радок, у якiм знаходзяцца дзеясловы толькi II спражэння
А) сябруюць, пiшуць, чытаюць
Б) ляцяць, сядзяць, трымаюць
В) гамоняць, маўчаць, зазвiняць.

5. Адзнач радок з дзеясловамi, у якiх трэба дапiсаць канчаткi-уць або-юць
А) шчабеч…, шум…, гуч…,
Б) зазеляне…, раст…, квiтне…,
В) ста…,сустрака…,плыв… 

7. Правер свае адказы
Адказы да тэсту па тэме
“Канчаткідзеясловаў 3-й асобымножнагаліку I і ІІ спражэння”
1 Б
2 В
3 А
4 В
5 Б
*Ярка свеціцьсонца  і афарбоўвае ў розныя колеры вадувозера.
Свеціць(3-я асоба, II спр.)
Афарбоўвае (3-я асоба, I спр.)

Д/З Т.с.84(3,4)

Комментариев нет:

Отправить комментарий